Wij streven ernaar om altijd alles goed te doen, toch gaat er wel eens wat mis. Door de juiste oplossing te bieden proberen wij ons te onderscheiden. Neem altijd even contact met ons op als je vragen hebt.
Bij alles wat je koopt, verwacht je dat dit goed werkt. Wij streven er naar om altijd goede producten te leveren. Helaas maken wij ook wel eens een missertje en daarom geven we garantie op onze producten. Garantie is bedoeld voor producten die bij levering een defect vertonen of binnen een korte periode na aanschaf niet meer werken.
Wanneer jij een defect product hebt ontvangen of dit werkt na zeer korte tijd niet meer neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij verhalen deze garantie op de fabrikanten met wie we samenwerken en zullen je vragen zoveel mogelijk informatie aan te leveren in de vorm van een omschrijving, afbeelding of - mogelijk - een filmpje.
Telefonisch zijn wij van maandag t/m vrijdag van 7.30 – 17.30 uur bereikbaar op 024-2030213. Wij kunnen je door de bestelling heen loodsen of die voor jou noteren. Ook kan je altijd een e-mail sturen naar info@electromedico.nl, het contactformulier invullen of een appje sturen naar 024-2030213.
Producten begeven het helaas wel eens. Dit is vaak te herleiden tot een onjuist gebruik, geen of verkeerd onderhoud en/of de leeftijd van de producten.
Ook bij een defect vragen we je contact met ons op te nemen, zodat kunnen vaststellen waar dit defect uit voorkomt en belangrijker: hoe we het op gaan lossen. In de meeste gevallen kunnen we van afstand al een goede analyse maken en waar nodig de betreffende onderdelen bestellen. Wanneer een reparatie nodig is kunnen we dit op diverse manieren uitvoeren.
Eerst proberen we telefonisch, via mail, video of met behulp van documenten het product te maken. Dit is een vaak de snelste weg naar de oplossing van jouw defect. Uiteraard als het mogelijk is en als het gewenst is.
Als het toch nodig is dat er een expert naar moet kijken is het de vraag of het product naar Electro Medico gestuurd kan worden. Wij kunnen het dan hier repareren en wanneer het gemaakt is retour sturen.
Als het product niet naar Electro Medico gestuurd kan worden schakelen we de onderhoud- en reparatie afdeling in om een afspraak bij jou op locatie te maken. Een monteur zal dan een afspraak met jou plannen. Wanneer we zeker weten dat er een onderdeel benodigd is, dan zullen we dit eerst naar jou opsturen.